31 Ağustos 2015 Pazartesi

31 Ağustos 2015

Herkese selamlar.14k el geride kaldı.Downswing etkisini biraz azalttı.Hafta arası ev ve iş arama çabalarından dolayı çok fazla grind etme şansım olmadı ama yine de 4,5k'ya yakın el oynamış oldum.Bu sürede çok fazla tough spot'lara girmemeye özen gösterdim.2 kere karşı fish'e blöf denedim ama 2 sinde de fish bottom pair ile blöf catching yapınca 2 BI verdim,fish'e karşı olan kuralı hatırladım.Never bluff the fish :) Elbette fish'e de blöf yapılır ama bunun için exploitable sebepler lazım.






Grafiğe göre biraz toparlamış görünüyoruz.Hafta içinde farkettiğim bir durum da range'ler üzerine daha fazla düşünmem ve bet size'lar üzerine biraz daha fazla çalışmam gerektiği.Artıya geçmek güzel ama oyun her geçen gün daha da zorlaşıyor.NL100'e kadar takılmadan ilerlersem NL100 ve sonrasında coaching almayı planlıyorum.NL100 ve sonrası fold equity'nin arttığı ve rakiplerin sizin iyi ellerinize en az ödeme yaptığı limitler.Fish'in nadiren full buy-in yaptığı limitler bu da implied pot odds'u ve made hand'lere aldığınız ödemeleri düşürür.Bu hafta en az 3 MTT oynamayı planlıyordum ama zaman darlığından dolayı bunu gerçekleştiremedim.Bugünü dinlemeye ayıracağım ancak akşam saatlerinde kendimi iyi hissedersem 1 veya 2 MTT oynayabilirim.

[x ] Her gün en az 1 poker videosu izle
[x ] Andrew "BalugaWhale" Seidman'ın Easy Game kitabını oku (Kitabın yarısı bitti)
[ ] Hafta sonunda kazandığın ve kaybettiğin 75 bb+ potların bir kısmını(5 winning,5 losing) forumlarda tartış.
[x ] Downswingin devam etmesi halinde tilt olmamaya özen göster.
[ x] Düzenli uyku uyu.



Geriye bir tek kazandığım ve kaybettiğim potların bir kısmını forumlarda paylaşmak kalıyor.Şimdilik bu kadar.Yeni haftada şans yanınızda olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder