24 Ağustos 2015 Pazartesi

24 Ağustos 2015

Herkese selamlar.Varyansın etkisini hâlâ yaşıyor olsam da bir kaç güzel spot sonrasında bir kaç buy-in kazanabildim.Dün oynadığım oyunlar sonrasında grafik break-even'a gelmişti neredeyse fakat bir kaç cooler sonrası 2 BI daha vermiş olduk.Genel olarak dead card oynadım.Bluff yapılabilecek spot çok fazla değildi.Aynı zamanda value bet yapılabilecek spot'lar da çok oluşmadı.Dolayısıyla yine profit elde edemedik.

Kâr elde edememiş olmayı problem olarak görmüyorum.Sonuçta downswing'ler poker'in içinde olan şeyler.Bu gibi zamanlarda zararı minimum düzeyde tutmak ilerleyen zamanda upswing halinde daha fazla kâr elde etmemizi sağlar.Grafiği de paylaşayım;






Yaklaşık 9k el oynamışım 5 günde ki fena bir volume değil ancak bunun daha da üzerine koymaya çalışacağım.Masalar ne yazık ki reg dolu oluyor hafta arası,dolayısıyla table selection biraz daha zorlu hale geliyor.Sadece fish'e odaklanmak yerine yeri geldiğinde kötü oynayan reg'lerin olduğu masalara da oturuyorum.Her ne kadar fish'lerden daha az hata yapsalar da oyun içerisinde açıklardan faydalanabileceğiniz spot'lar gerçekleşiyor.

Geçtiğimiz hafta için hazırladığımız yapılacaklar listesinde de aşama kaydettim.

[x ] Her gün en az 1 poker videosu izle
[ ] Andrew "BalugaWhale" Seidman'ın Easy Game kitabını oku (Kitabın yarısı bitti)
[ ] Hafta sonunda kazandığın ve kaybettiğin 75 bb+ potların bir kısmını(5 winning,5 losing) forumlarda tartış.
[x ] Downswingin devam etmesi halinde tilt olmamaya özen göster.
[ x] Düzenli uyku uyu.

Önümüzdeki hafta sonunda bir güncelleme daha vereceğim.Duruma göre Perşembe veya Cuma günü de olabilir.Bugünü ise boş geçiyorum.Arada dinlenmek de lazım :) Herkese bol şans dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder