16 Eylül 2015 Çarşamba

16 Eylül 2015

Selamlar arkadaşlar.Poker bu aralar iyi gitmiyor maalesef. 30k elde ancak break-even kalabildim.Poker zor iş belli.Herşey kötü gitse de kendinize olan güveninizi kaybetmeden en doğru kararı vermeniz gerekiyor her farklı durumda.Benim sorunum daha fazla eski alışkanlıklarıma dönme üzerine sanırım.İzlediğim coaching videolarında,okuduğum kitaplarda bahsettikleri durumlar gibi.Bir stratejiyi uygulamayı biliyorum,onu güzelce uygulayabiliyorum ancak bir süre sonra eski alışkanlıklarıma geri dönüyorum.Bu aralar bu durumdan kurtulmaya çalışıyorum.Downswing'in etkisi de var tabi ancak oynadığım pot'larda yaptığım en basit hatalar bana en pahalıya mal oluyor.Örneğin bad beat gibi görünen aslında easy fold olan eller...


Grafikte göründüğü gibi 30k elde break-even'ız ki olmayı istemediğimiz bir spot.Bu aralar Svitavy-Hradec Kralove arasında bol bol seyahat etmek durumunda kalıyorum poker için çok da iyi olmuyor açıkçası.25 Eylül'den sonra düzenli olarak Hradec Kralove'de yaşamaya başlayacağım.Kendime olan güveni sarsmadan düzenli grind etmem şart.Özgüven pokerin olmazsa olmazlarından.Poker sadece kartlarla oynanan bir oyundan ibaret değil.Her şeye dikkat etmeniz gerekiyor.


Üstteki şemada nerede olmak istediğimizi görüyoruz.Bilinçsiz farkındalık(yeterlilik) durumu.Bunu başarabilen adamların 5-6 bb/100 winrate'ler ile 12-16 masa oynadığını görebilirsiniz.Tabi bu birden bire gerçekleşecek bir durum değil.Aylarımızı alabilecek bir durum.Zaman study zamanıdır.Şansınız bol olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder