21 Ağustos 2015 Cuma

Kötü başlangıç

Maalesef varyansın etkisiyle kötü bir başlangıç yaptım.3 gün içerisinde 5000 küsür el oynadım ama istediğim gibi iyi oyunlar olmadı maalesef.Flopları genelde ıskaladım.Made hand'lerin de genelde bir iyisi çıktı karşıma.Set over set,set vs straight tarzında.Başlarken de söylemiştim.Acı ve zorluklar olacak ama bunun üstesinden gelmeyi bilmeliyim.Hali hazırdaki grafiği paylaşayım sizlerle.


Göründüğü üzere 4 buy-in under ev oynuyoruz.İlerleyen zamanda bunun lehime dönmesini umuyorum :)

Kendime bir yapılacaklar listesi hazırladım önümüzdeki hafta cuma gününe kadar uygulamayı planlıyorum.

[ ] Her gün en az 1 poker videosu izle
[ ] Andrew "BalugaWhale" Seidman'ın Easy Game kitabını oku
[ ] Hafta sonunda kazandığın ve kaybettiğin 75 bb+ potların bir kısmını(5 winning,5 losing) forumlarda tartış.
[ ] Downswingin devam etmesi halinde tilt olmamaya özen göster.
[ ] Düzenli uyku uyu.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Herkese bol şanslar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder