27 Kasım 2017 Pazartesi

27 Kasım 2017

Selamlar arkadaşlar. Son güncelleme üzerinden 2 hafta geçti. Bu süreçte klastaki düşük cash game trafiğinden dolayı çok oyun oynayamadım. Multitabling zaten zorken, yeni dolaşan dedikodulara göre masa kısıtlamasına gidilecekmiş. Reg oyuncular için kötü bir haber. Zaman ne getirecek bekleyip göreceğiz. Umarım Umut bey'in sürprizleri kayda değer şeyler olur. Geçen 2 haftalık süreçte 1 tane canlı turnuva oynadım ve 2. oldum. Giriş için 100 TL'ye yakın bir miktar ödedim, yaklaşık 45 oyuncu katıldı. 1020 TL'de cashout yaptım. Kasa için güzel bir boost oldu. Klastaki parayla beraber kasa 2150 liraya çıktı. Klas'taki belirsizlikler giderilene kadar Pokerstars'da grind etme niyetim vardı ama gelin görün ki, 3 gündür paramı çekmeye muhatap bulamadım. Parayı çekene kadar Klas pokerde grindlere devam, sonrasında bir süre Pokerstars'da oynayacağım. Oyuncu profili olarak daha zor bir site Klas'a göre ama bana 20 kat daha fazla güven veriyor nedense. Daha fazla study yapmam gerekecek doğal olarak. Neyse daha fazla uzatmayayım. Planlarım bu şekilde. Hepinize bol şanslar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder