13 Kasım 2017 Pazartesi

13 Kasım 2017

Yoğunluktan dolayı çok fazla güncelleme veremediğim için özür diliyorum arkadaşlar. İnişli çıkışlı bir grafik sergilesem de kasayı biraz daha yukarı taşımayı başardım. İlk hedefe de ulaşmış oldum rakeback dahilinde.

Oyun esnasında yorgunluktan kaynaklanan mental ve teknik hatalar yapıyorum. Bunu en aza indirmem gerekecek. Onun üzerine de yoğunlaşıyorum zaten. A oyun kesinlikle random değil. Her zaman olmasa da gerekli şartlar sağlandığında oynanabilecek bir oyun. Oyun esnasında kazanıyor oluşunuz iyi oynadığınız anlamına gelmeyeceği gibi, kaybettiğiniz zamanlarda da kötü oynadığınız anlamına gelmeyebilir. Masadaki en doğru kararları vermek bizi her zaman daha ileriye taşıyacaktır. Son seans içerisinde oynamış olduğum bir kaç eğlenceli el geçmişini ve güncel kasayı paylaşarak yazıyı kısa kesmem gerekecek çünkü grind beni bekler :)



                                                                 Sweet river :)


                                                    
                  %78 cbet flop oynayıp da set'i check eden reg'e teşekkürlerimizi sunuyoruz.


                                                             Mantıksız bir line.

Kasa, rakeback dahil 1050tl. Önümüzdeki hafta live turnuvalara da başlamayı düşünüyorum. Bununla ilgili bir kaç kaynak edindim.Tavsiyesi olan arkadaşların tavsiyelerine de her zaman açığım. Şansınız bol olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder